Management -
Fornetti Group

Andrei Cristian, Director General- Fornetti România

Începând cu data de 1 mai 2018, domnul Cristian Andrei este noul Director General Fornetti România. Cristian s-a alăturat echipei în ianuarie 2017 ca Director de Operațiuni. Are o vastă experiență internațională în domeniul food&beverage, ocupând funcții de conducere atât în Marea Britanie cât și în România pentru Kerry Foods și Heineken, acestea fiind parte din atuu-rile care îl recomandă în această nouă postură.

Cristian este din București, România și a absolvit Universitatea Tehnică de Construcții din București, urmând și cursuri de management la Colegiul Bournemouth&Poole din Anglia. Are 36 de ani este pasionat de sport și călătorii, în special de cultura asiatică și africană. Este mare iubitor de mașini, în special cele sport-clasice, iar timpul liber preferă să îl petreacă active, jucând tenis și fotbal, să conducă și să descopere frumusețile României.

Dintre produsele Fornetti, favoritul său este mini cu caise.

Attila Bánhidi, Director General Comercial

Bánhidi Attila  s-a născut în anul 1970. Are două fete. A absolvit Gimnaziul de Limbi străine, după care a obţinut diploma universitară, în domeniul Comerţ şi Industrie Hotelieră. A fost directorul general al Negra Zrt, iar din 2010 ocupă postul de director comercial al Fornetti Kft. A coordonat cu succes programul Direcţia Nouă, în cadrul căreia a transformat întreaga reţea de magazine de franciză, a configurat 4 categorii de magazine prin reînnoirea contractelor de franciză. A demarat proiectul de in store bakery, în cadrul marilor reţele de magazine care s-a şi dezvoltat cu paşi repezi. Succesul Fornetti înregistrat în incinta magazinelor de tip Retail este strâns legat de numele lui.

Puţinul timp liber de care dispune, şi-l petrece cu copii sau face sport. A practicat mai multe sporturi de categorie grea, sportul este pentru el un mod de viaţă. În ultima perioadă practică mai mult haltere şi culturism. Pe lângă sport, este pasionat de maşini şi  are ca hobby creşterea câinilor.

Balthas Klein, Director General Operațiuni și Administrativ

S-a născut în anul 1981 în Stuttgart, Germania. După Şcoala comercială, şi-a continuat studiile superioare la facultatea de Economie în Würzburg, Germania. În 2010 s-a alăturat grupului Aryzta, unde a ocupat diferite poziţii în centrul european de achizitii Aryzta Food şi în divizia asiatică Aryzta, toate acestea au precedat  alăturarea sa la grupul de investiţii europene.

Din ianuarie 2015 a ocupat funcția de Director Strategic în cadrul Fornetti, iar din  iunie 2017, Balthas Klein este noul CEO Fornetti Group.

Zoltán Kovács, CFO Managing Director

S-a născut în anul  1978. Este tatăl a doi copii, o fată si un băiat. A terminat liceul ÁFEOSZ din Kecskemét. Pe baza rezultatelor bune, fost admis din oficiu la Facultatea de Contabilitate din Győr . Prima diplomă a dobândit-o în domeniul contabil iar cea de-a  doua în ştiinţe economice. Primul lui loc de muncă este la Fornetti, unde lucrează din 2000, în diverse domenii din cadrul departametului finaciar-contabil. Cea mai mare provocare profesională pentru el este că în dezvoltarea continuă a Fornetti, găseşte noi direcţii şi în permanenţă trebuie să facă faţă unor situaţii şi aştepări noi, provocatoare. Pe lângă munca sa, de trei ani lucrează la Fundaţia Siguranţa Publică din Kecskemét, desigur pro-bono.

Hobby-ul lui este pescuitul.

Gyula Vidács, COO Managing Director

S-a născut în 1959 la Kiskunfélegyháza. Este tatăl a doi copii adulţi, din 1979 lucrează în comerţ. Din anul 1998 face parte din conducerea Fornetti Kft. Sub conducerea lui s-a format reţeaua de vânzări în sistem de franciză. A avut un rol remarcabil în expansiunea pieţei externe. A lucrat în Polonia, România şi Bulgaria, de asemenea a fost şi directorul societăţii Fornetti Európa Kft.

Din 2006 este preşedinte activ al Asociaţiei Ungare a Francizelor.

Îi plac călătoriile şi plimbările în natură.

Ambasadorul mărcii Fornetti

Maestrul Brutar Palásti József, Ambasadorul mărcii Fornetti

”Răspunsul la întrebarea: ce iubești mai mult, produsele tale sau consumatorii, este foarte greu de dat de către fiecare maestru brutar. Consider că răspunsul corect este acela că brutarul iubește consumatorii prin intermediul produselor sale. Sunt absolut sigur că pentru a avea succes constant, nu sunt suficiente cunoștințele aprofundate din domeniul panificației, pentru că el se adresează ființei umane, nu unui concept de consumator. Dacă nu putem dărui dragoste prin munca noastră, nici consumatorul nu ne va aprecia.”

Împreună cu colegii mei, am împletit măiestria meșteșugului și dragostea față de semenii noștri. Aceasta este filozofia care ne-a ajutat ca în decurs de 10 ani să generăm 5mii de locuri de muncă, să cucerim milioane de consumatori și să ne ridicăm la cele mai înalte poziții pe piața de profil.

  
Ne adresăm tuturor categoriilor de consumatori cu produse calde, proaspete, apetisante, într-o gamă sortimentală potrivită oricărei exigențe de consum.
Scopul fiecărei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Sistemul de franciză Fornetti permite ca Dvs. să vă extindeţi oferta magazinului existent cu o investiţie mică sau să începeţi o afacere nouă, profitabilă.
Selecționăm cu grijă materia primă și ingrediente de cea mai bună calitate, aliniate la reperele unei alimentații sănătoase.