default html text ...
Istoria noastră

2021

  • An special pentru Fornetti care aniversează 20 de ani pe piața din România, ocazie marcată de o campanie de marketing și ambalaje aniversare speciale

2020

  • - Lansarea pe piață a produselor pentru copt acasă, dezvoltate pentru piața de franciză și retail
  • - Inaugurarea punctului de lucru cu numărul 800, la Timișoara!

2019

Se pun pe piata noile ambalaje in ton cu directia creativa adoptata de grup.

2018

Fornetti Romania este recompensata, pentru rezultate excelente, cu doua premii oferite de Camera de Comert a Timisoarei, respectiv a Romaniei, fiind numita Cea mai buna companie de patiserie.

2017

Urmare a rezultatelor pozitive,  incepand cu 2016 Fornetti Romania incheie parteneriate de imagine cu diferite institutii si organizatii: Salvati Copiii, SOS Satele Copiilor, organizatii de mediu, scoli, sponsorizarea echipe de fotbal UTA, a sportivului Daniel Corbeanu si participarea la evenimente de top din tara: festivaluri de muzica si targuri cu profil alimentar.

2016

Fornetti Romania este recompensata, pentru rezultate excelente, cu doua premii oferite de Camera de Comert a Timisoarei, respectiv a Romaniei, fiind numita Cea mai buna companie de patiserie.

2015

Anul 2015 a adus finalizarea cu succes a perioadei de reorganizare judiciară, numărul de magazine are un trend stabil.

Începând cu august 2015, Fornetti este membră a grupului Aryzta AG- Global Bakery Group, care ocupă locul 3 în topul firmelor internaționale producătoare de panificație și patiserie congelată. În cadrul grupului Aryzta AG funcționează 60 de branduri pe 4 continente.


 

Fornetti incepe, la nivel de grup, o improspatare a imaginii, declansand procesul de reamenjare a magazinlor din sistemul de franciza. Mobilierul portocaliu se schimba cu unul de culoare inchisa, vitrina este luminata pentru o mai buna scoatere in evidenta a produsului si se renunta, pentru prima data, la culoarea albastru din identitatea brandului. Fornetti Romania adopta noul logo, complet portocaliu.

Magazinele incep  sa aiba alt aspect, Fornetti devenind un brand tanar si modern.

2013 - 2014

Etape succesive de regularizare a relațiilor cu băncile creditoare, cu furnizorii și un trend ascendent al deschiderii de noi magazine. Cu o dezvoltare constant ascendentă a companiei, fiecare etapă a reorganizării juridice a fost trecută cu succes. Se consolidează noi genuri de produse, mini, la bucată, și food. Se pun bazele unei viziuni noi asupra aspectului unitar al magazinelor.

2012

Se reiau legăturile cu vechii parteneri, se întreprinde un turneu prin țară pentru a reconsolida sistemul de franciză și este surmontată o primă etapă a reorganizării juridice. Ca o expresie a nevoii de comunicare internă și externă, se înființează postul Radio Fornetti cu difuzare pe internet, fiind primul post de radio de companie din România;

2010 -2011

A fost o perioadă care s-ar putea caracteriza prin dezvoltare de produse, îmbunătățirea sortimentației, modernizarea magazinelor. Ani marcați de criza economică, de închiderea mai multor magazine Fornetti, iar în decembrie 2011, ca urmare a presiunii creditorilor, Fornetti România își declară insolvența;

2009 - a demarat programul „Direcția Nouă”

Viziunea asupra viitorului a asigurat dezvoltarea francizei Fornetti și pe perioada de recesiune.

Franciza Fornetti este caracterizată, încă de la înființare, prin taxa redusă de franciză și colaborarea cu parteneri din mediul de întreprinderi mici și mijlocii, cu capital redus- colaborare reglementată prin contract de franciză. Prin acest tip de colaborare ne susținem partenerii, inclusiv prin aplicarea inovațiilor constante, necesare pentru dezvoltare.

Fornetti produce mobilierul de prezentare şi corpurile auxiliare în propria fabrică, dezvoltate pentru a eficientiza activitatea zilnică, care pot fi combinate ca şi module pentru varii spații comerciale. Pe baza unui concept de magazin verificat și deja testat, Fornetti sprijină partenerii cu propria echipă de proiectare, cu amenajarea şi echiparea propriu-zisă a magazinului.

Centrul Internaţional de Franciză Fornetti devine un centru de pregătire în care angajaţii proprii şi angajaţii partenerilor de franciză sunt pregătiţi încontinuu pentru utilizarea noilor tehnologii. Centre de pregătire asemănătoare sunt înfiinţate la fiecare companie de Master Franciză. 

Este finalizată marea extindere a fabricii, prin darea în folosință a noilor depozite de materii prime și produse finite. Se pun bazele unei transformări majore în aspectul magazinelor prin furnizarea de mobilier standard, fabricat în Ungaria.

2008

Franciza Fornetti a obținut locul I la gala Asociației Francizelor din Ungaria. An de vârf în domeniul investițiilor în fabrica din România, liniile semi-automate sunt înlocuite cu linii automatizate de producție, încep lucrările la stația de epurare a apei și la noi spații de depozitare.

2007

Fornetti a fost printre primele companii care a utilizat doar margarină "bună", săracă în transacizi graşi. Desigur, acest lucru a impus soluţii tehnologice de fabricaţie noi, pe lângă păstrarea valorilor de savoare obişnuite şi consistenţa identică a produselor. Din octombrie 2007, produsele Fornetti nu mai sunt fabricate cu margarină hidrogenată.

Se asimilează în producție sortimentele de tip pizza iar produsele la bucată se stabilizează ca număr. Tehnologiile de coacere cunosc transformări generate de particularitățile tipurilor de produse, sunt asimilate noi tipuri de cuptoare.

Aniversarea a 10 ani de existență a fost marcată de o tombolă cu durata de 10 luni.

În magazinul de prezentare Altro, a fost demarat proiectul Pizza- proaspătă și livrată la domiciliu.

Fundația „Fornetti pentru copii bolnavi” a colectat prin urnele așezate la magazinele partenere, aproape 20 milioane de forinți.

2006

Am reînnoit elementele de imagine. Cuptorașul Fornetti, care avea deja de 10 ani, a întinerit şi a devenit mai vesel şi mai plin de elan. În luna august am pus în folosinţă trei linii de producţie complet automatizate în fabrica de la Kecskemét, cu capacitate de producţie de câte 1 tonă/oră. Rezultatul investiţiei de aproximativ  3,5 milioane Euro: calitate îmbunătăţită şi aspect mai unitar.

Se construiește un nou depozit de produse finite la Timișoara, gama sortimentală cunoaște o lărgire considerabilă, iar numărul de magazine continuă să crească. Se consolidează și sistemul logistic, numărul de autovehicule trece de 100;

A fost anul dedicat participării la diferite evenimente sociale. În decembrie, prin asociația „Fornetti pentru copii bolnavi” am donat 15 milioane de forinți către un centru de tratament.

2005

A fost inaugurată hala de producție a Fornetti Pannon KFT. S-a deschis primul magazin Altro, la Kiskunfélegyháza, după care unul la Timișoara. Asociația „Fornetti pentru copii bolnavi” a donat 14 milioane de forinți pentru tratarea a 5 copii cu probleme cardiace severe.

Extinderea și consolidarea rețelei continuă, se intensifică și implicarea socială: Fornetti România construiește o casă și repară alte două, toate afectate de inundațiile din primăvara 2005 din Banat.

Franciza Fornetti a ocupat locul 3 în topul francizelor din Europa

2004

Am intrat în posesia certificatului BVQI care atestă certificarea IFS și ISO 9001-2000.

Au fost lansate produsele predospite. Franciza Fornetti România se extinde și se consolidează cu precădere pe rutele de distribuție deja stabilite. Fornetti România devine cel mai extins sistem de franciză din România cu peste 500 de magazine, fiind urmată în clasament de rețeaua Germanos cu 180 de magazine. Parcul auto se îmbogățeste cu 3 autovechicule transport de 20 tone;

A început dezvoltarea sistemului Fornetti în Ucraina. 

2003

Fabrica de la Kiskunfélegyháza a fost modernizată și dotată cu un cuptor de tip tunel cu o suprafață de 150m². S-a deschis primul magazin extra-european, în Kuwait.

În România are loc o reorganizare teritorială a extinderii de magazine cu rutele de distribuție aferente:

  • Regiunea Timișoara cu 18 județe din jumătatea vestică a țării
  • Regiunea Lutița cu 12 județe din Moldova și centrul țării
  • Regiunea București cu 10 județe din sud-estul țării

Au fost lansate produsele precoapte și coapte.

2002

An de referință în existența Fornetti România. La sfârșitul lunii aprilie se dă în folosință fabrica de la Hodoni, județul Timiș. Flota de autovehicule de transport de capacitate medie tip Avia se mărește de la 3 la 6 autovehicule. Distribuția se concentrează pe orașele din vestul țării. În a doua jumătate a anului începe configurarea unei rute de sud și o rută de centru.

A început uniformizarea magazinelor Fornetti. Începând cu luna mai au fost puse pe piață primele cuptoare digitale. Toamna a adus produsele de tip Fingers Food. Serbia a aderat la sistemul de Master Franciză.

  • luna martie a fost marcată de apariția produselor fără drojdie, express.
  • în luna mai au fost introduse pe piață produsele la bucată.

2001

la 01.05. a fost introdus în sistem cuptorul dezvoltat de Fornetti, cu comandă digitală "Forno di Fornetti".  

În cuptorul nou, calitatea produselor coapte era mult mai bună şi mai constantă decât în modelele anterioare, care erau doar modificate. Avantajul cuptorului este că operarea necesită supraveghere mai puţină, funcţionează programat şi după introducerea produsului, aparatul execută toţi paşii (de ex. aburire) şi anunţă terminarea timpului de coacere.

În august s-a inaugurat Centrul de Export Fornetti, la Kecskemét, care în momentul de față este baza de coordonare a Fornetti Group și se întinde pe o suprafață de peste 4.000 m². Depozitul de marfă congelată importată din Ungaria se mută la Timișoara. Se configurează rutele de transport-distribuție pentru vestul țării;

2000

Depăşind capacitatea regională, Fornetti Franchise a devenit un sistem naţional care a dominat piaţa şi a devenit marcă înregistrată recunoscută. Produsele puteau fi găsite în magazinele alimentare din fiecare localitate mai importantă.

Partenerii de franciză din Ungaria au ajuns la un număr de 1.200, ceea ce însemna peste 1.500 puncte de coacere şi contracte de franciză.

Franciza dispunea de peste 2.700 puncte de coacere în Europa centrală și de est.

Tot în anul 2000 s-a deschis prima hală de producție în masă, la Kiskunfélegyháza. Primele produse Fornetti pătrund pe piața românească în magazine din Oradea, Satu Mare, Cluj-Napoca, Baia Mare, Carei. Depozitul de marfă congelată era situat în Oradea;

1997

Maistrul brutar Palásti József a înfiinţat Fornetii Kft. la 01.03.1997 sub forma unei afaceri de familie. Producţia produselor de panificaţie congelată, cu caracter de meşteşug, a început într-o casă modificată din Kecskemét. La început, gama produselor a constat doar din Pogăcele cu caşcaval şi Pogăcele cu jumări, produse pe care, diferit de practica europeană, clienţii puteau să le cumpere nu la bucată ci la kilogram. Comercializarea produselor Fornetti a avut loc într-o reţea nouă, magazine cu coacere la vedere, în sistem de franciză, până atunci necunoscută în Ungaria. Baza acesteia a constat în unităţi de coacere mobile care puteau fi amplasate și extinse uşor.

  
Ne adresăm tuturor categoriilor de consumatori cu produse calde, proaspete, apetisante, într-o gamă sortimentală potrivită oricărei exigențe de consum.
Scopul fiecărei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Sistemul de franciză Fornetti permite ca Dvs. să vă extindeţi oferta magazinului existent cu o investiţie mică sau să începeţi o afacere nouă, profitabilă.
Selecționăm cu grijă materia primă și ingrediente de cea mai bună calitate, aliniate la reperele unei alimentații sănătoase.
default plain text ...